Hieronder vind u oplossingen voor de meest voorkomende problemen die u zelf snel op kunt lossen.


Licentie niet actief


Onwerkelijke systeemtijd

Controleer of de datum / tijd van Windows (Links onder in de taakbalk) correct is. Indien deze tijd meer dan twee uur afwijkt van de daadwerkelijke datum/tijd zal SCS deze melding geven.


Niet geverifieerd

Start SCS opnieuw op met een internet verbinding, dit zodat SCS zich bij PRO Ewijk kan registreren..



Office opstart meldingen

Kan niet verbinden met PRO licentie server.

Contoleer internet verbinding en probeer het opnieuw.

Controleer of SCS een werkende en stabiele internet verbinding heeft en probeer het opnieuw.



Aanmelden op PRO licentie server mislukt:

MAXIMUM NUMBER OF USERS REACHED

Het maximaal aantal gelijktijdige gebruikers voor uw bedrijf is bereikt. Laat iemand SCS afsluiten of probeer het later opnieuw.

Indien u deze melding regelmatig krijgt kan uw leidinggevende bij PRO Ewijk B.V. meer concurrent users aanvragen.



Aanmelden op PRO licentie server mislukt:

COMPANY NOT FOUND

De bedrijfscode kan niet gevonden worden door onze licentieserver, Probeer het nogmaals indien dit nog niet werkt neem dan contact op met uw SCS Leverancier.